sobota 26. listopadu 2011

Prague...♥

Včera jsem spala u kamarádky, tak jsem nic nepsala ;) ale dneska jsme si s mamkou udělaly výlet do Předvánoční Prahy, a vlastně hlavně kvůli "Rodinnému Vánočnímu Trhu" v hotelu u Karlova Mostu ;)) Takže jsem z Masaryčky šly pěšky přes Staromák, přes most až tam ;) V H&M jsme si ještě koupili rukavice ;)) Jsou supr ;D Jinak jsem ještě mamku zkusila přemluvit aby mi koupila v H&M nalepovací lak na nehty s leopradím potiskem, ale nepovedlo se ;/ když mi mamka takhle něco nechce koupit tak se uklidňuju že si to koupim v tom Berlíně.. :D :D Předvánoční Praha je překrásná ;) Hlavně ve tmě ;)) A navíc u Staromáku byl pán, převlečenej za Anděla a dělala že je socha, když mu někdo hodil do košíčku peníze, tak mu podal ruku ;) Byl kouzelnej ;))

Tak to je asi vše, zítra možná půjdu zase ven foti, tak možná nějaké fotky ;) čááu
Laura♥

Žádné komentáře:

Okomentovat