úterý 29. listopadu 2011

Circle Scarf..

Určitě všichni znáte: Circle Scarf - Kruhovou šálu ;)) Já jsem si tenhle trend děsně oblíbila ;)) Zatím mám jen černou.. ale chystám se koupit si béžovou nebo žlutou. Tenhle trend se rozmohl i v Americe, a nejednom tam, a navíc: Pěkně zahřeje a zima na vás nemůže :P Kdyby jste takovou šálu hledali.. Mají jí v H&M v černém provedení.. Více jich an stránkách nemají.. (Bohužel :( ..) Ale jestli máte obyčejnou šálu s třásněmi, tak vám s tímto problémem pomůže moje oblíbená blogerka Ceady ;) Protože na TOMTO odkaze radí, jak si z obyčejné šály udělat Circle/Tube scarf ;)) Dole ještě pár obrázků ;))



Fotka blogerky EJVI.. ;) Moc jí tato šálka sluší ;))
Samotná ;)) Takovou barvičku bych si také přála ;))

A nakonec ta moje !

Tak to je asi vše.. ;) Také se vám tyto šálky líbí? Máte nějakou?

Ahoj Laura*




Žádné komentáře:

Okomentovat