čtvrtek 3. listopadu 2011

Inspirace na měsíc Listopad..

Tak jsem se rozhodla že na začátku každého měsíce udělám inspiraci, takže co se vlastně týká měsíce, teď jsem vybrala docela >>Libový<< fotky tak snad se budou líbit ;) A ještě se omlouvám za >>Menší<< nepřítomnost.. škola! Tak něco malýho tady je, a příště bude lepší článek, slibuju ;))

Tak tyhle botky jednoduše do tohoto měsíce nemají chybu, Nazvala bych to: Nike stoupá do nebes.. ;)



Horká čokoláda se do studených, a nedejbože deštivých dnů hodí, není nic lepšího než si minimálně na 45 minut sednout s kámoškou do kavány, a všechno od A do Z zdrbnout! ;)
Láká mě Anglie, a to né jenom teď v Listopadu ale neustále, ale vemte si jak to musí bejt supr teď se tam procházet po ulicích a zacházet do vyhřátých butiků.. nebo ještě líp, jezdit si po Londýně v Anglickém autíčku.. :D ;D
Ranní mlha nad New Yorkem! Áchh! Toť můj sen.. Procestuju přeš všechny dokonalé města (Londýn, New York, Paříž, Miláno, Los Angeles) Muháhá! :D
Obejmout kluka, zachumlat se do jeho mikiny a nepustit! :D :*
Když já ten styl miluju,,, MILUJU! ♥
One Direction budou stálou inspirací, nádherný kluci, andělské hlasy.. ♥ Whats You Make Beautiful? :D ♥♥♥
Více, více nádherných podzimních modelů na našich ulicích! ♥
Dívenka na reklamu ZARA! Dokonalá, dokonalý modely, 100% SWeeT! ;)*
Nádherný kresby, nádherný, nemám SLOV!! Více ZDE!




Tak to je všechno,, všechno co miluju, pro tenhle měsíc! ;)) LOL

6 komentářů:

  1. Tie prvé tenisky sa mi moc nepáčia, ale všetko ostatné už hej. Anglicko láka aj mňa, dokonca v poslednom čase viac ako Amerika.

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím se Simone, boty bych si neobula, Nike jsou u mě zkrátka tenisky obyčejně na sport! :-) Ale zbytek je úžasný, Ameriku já teda nemusím, ale Londýn, to už je jiná! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. První tenisky jsou hodně zajímavý, ale taky bych si je asi nevzala no...nike si prostě vždycky spojuju se sportem a ne s podpatky...a NY..taky můj sen...
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. mám stejný nároz jako holky....ty "tenisky" se mi taky moc nelíbí, kdyby byly alespoň černý...vše ostatní je ale super =)

    OdpovědětVymazat
  6. Botky bych si sice neobula (po pár krocích bych se zabila), ale docela se mi líbí, jsou správnej odvaz ;).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat