pondělí 21. listopadu 2011

Little Leopard..

Včera po tom co jsem napsala článek, jsem se šla projít, strašně moc jsem chtěla fotit, tak jsem obešla celou vesnici! ;) Moje kamarádka jít nechtěla tak jsem se vydala sama. Jo dobře, přiznávám, včera nademnou zvítězila SAMOSPOUŠŤ! ;)) a co je to nejhorší, když jsem přišla domů, ještě jsem něco dělala a po třech vystoupení v talentu jsem zalehla, abych vstala, ale zaspala jsem.. :D takže můj pokus, vyspat se více se nepoved.. :D tak a tady už jsou fotky ;))


 Tak nějak v celku.. :D

 
 Nevim kdo je zvědavej an můj ksichtík.. ;)
 To pozadí tam miluju♥
 Válenky.. ;) :D v kontaktu s polem, zkončili ve vaně.. :D
 Zamlžený pohled na hřbitov
 Já bych to nazvala psychostrom..
 Pohled na válneky zeshora
 Stará vrba
A nakonec má nová profilovka na FB ;) Má to vypadat jako Little Leopard ;) Kvůli ní se mi odřel displej o cihlu :D

Bunda /Tally Weijl/
Šátek /H&M/
Bílé džíny /Takko Fashion/
Podkolenky /H&M/
Válenky /F&F/



Tak snad se líbilo LL ;) ;D




2 komentáře:

  1. hezké fotky;)) ..ta poslední je vážně skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  2. velmi pekny salak, a "valenky" to je moja salka kavy:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat