úterý 29. listopadu 2011

Moje oblíbené blogerky

Ahoj , ahoj ;))
Na zítra připravuju módní článek, ale jelikož jestě musím něco vyřešit, tak vám napíšu mých 5 nejoblíbenějších blogerek ;) Je jich víc, teda až příliš ;D Tak vám jich napíšu aspoň těch pět. Mám je oblíbené tak jak je to v pořadí ;)

Klikni na: Další informace »

1,  YOUR LUCY
Je jí čerstvých 14 a možná i proto je ona můj vzor Blogerek.. ;D Je neuvěřitelně dokonalá co se módního stylu týče, ale i ve vymýšlení článků ;) Nedávno měla zrovna článek o tom, co si přejí blogerky k vánocům pod stromeček ;) Dokonalý nápad .. Miluju jí ;D Blog: http://your-lucy.blogspot.com/ 


2, MYRASPBERRYLIFE
Podle mě je Verča módní stálice blogového nebe ;D Její styl, krása, vlasy, články a tak dále.. všechno na ní miluju. Ona je ten typ blogerky, co přidává zajímavé Random fotky, fotky svých outfitů a někdy i NEW IN.. Ale mě to stačí. ;) Podle mě dokonalá ..♥ Blog: http://myraspberrylife.blogspot.com/


3, CEADY
 Ano, ano.. Ceady má dokonalé články.. a Ty DIY! Dokonalé! Její úžasný módní vkus a její dokonalý šatník ;D Její články mě velice baví ;)) Líbí se mi i jak se líčí a její přirozená zrzavá hlava.. mhmm..♥ Blog: http://thelifeofceady.blogspot.com/

4, Pavlína Jágrová
Kdybych se měla vybrat jednu dívku, keteré půjdu vykrást skříň.. byla by to prévě ona :D Ne, ale vážně, vraždila bych pro její oblečneí, doplňky i boty.. Když se řeknu PAVLÍNA, napadne mě hned: Rudá rtěnka, blonďaté vlasy a mírný a vyvážený vkus na módu ;) Moc se mi líbí. Blog: http://www.pavlinajagrova.com/

5, A Cup of Style
 Takže.. Ehm.. Lucku asi všichni znáte ;) Strašně mě fascinuje její nejenom módní styl, ale hlavně to jak dokáže jednotlivé kousky spolu "spojit" do jednoho modelu. Líbí se mi jaké má Giveaway, i její návody >>Do It Yourself<<. Její blog se mi také moc líbí ;) Blog: http://www.acupofstyle.com/



Tak a to je jenom minimum ;) ale tyhle blogy opravdu nejradši sleduji. A jaké blogerky/?blogery máte rádi vy?
*Laura




7 komentářů:

  1. všechny blogerky co jsi tu napsala mám strašně ráda!;) ..já ještě ráda navštěvuji blog Evičky Shön, Ejvi Freedom a Peťi z bluerabbitwithwhitestain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Lucy a Pavlínu mám asi nejraději...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím si ,že blogerky v tvém článku máme každý rád! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné blogy, Pavlína je nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny tyto blogy znám, sleduju a mám hrozně ráda :) Taky patřím k mým nejoblíbenějším :)

    OdpovědětVymazat