středa 31. srpna 2011

Když si někdo kreslí :)

Takže, asi to každý znáte, nudíte se a tak si začnete malovat, ať ve škole při hodině anebo jen tak doma, každopádně mě to i baví a ty nejpovedenější sem dávám pro vás ;)) Takže tady jsou, černobílí.. :) nestíhám je vybarvovat.. :))

 Pardón, má tam být Girl ARE back.. sorry! :))


 To tričko CHCI ;))

Všechno má svůj konec ://

Jeden polvybarvenej, ale mě se to líbí.. Rtěnka CHANEL

Podle kusowky z netu.. rpstě "OUCH!" :D

Tak kterej je nej.. jo nezlobte se za nekvalitní a hnusný obrázky, ale nejsem profesionál :D
 Tak pá.. Lola Déé :D






6 komentářů:

  1. pěkný malůvky :) a co si myslela tím girls is back? to sem nepochopila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně se omlouvám, malovala jsem to přes prázky, má to být girls are back :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já si vždy malovala ve škole při chemii, tu jsem nesnášela :-D

    OdpovědětVymazat
  4. ten poslední se mi moc líbí =)

    OdpovědětVymazat
  5. These pics are adorable, so delightful to see, It reminds me of my short painting journey,love scribbles,they tell words ..
    romwe streetfashion pay a visit? kisses
    romwe-romwe.blogspot.c

    OdpovědětVymazat