neděle 21. srpna 2011

16 letních kilometrů...

To mám za ten včerejší žranec :)) dneska jsem ujela na kole 16 km.. no přiznám že to mám i vlastní vinou! včera jsem v Kiku viděla NÁDHERNÝ kytkovaný tenisky.. byly táák boží.. neměla jsem ale na ně.. takže jsem na ně nemyslela. Dneska mi máma dala peníze ať si pro ně zajedu na kole.. Tak jo. 4km tam a 4 zpátky. Nakonec máma zjistila že nemá hotovost, jen kartu tak pojede se mnou i s dvojčaty. Tak jedeme a dojedem! koupíme si vody, lízátka, ty boty a brácha se ségrou si vybrali nějaké věci.Boty jsem si zkusila .. no 39 to je v poho, to mě tlačit nebude! A udělala jsem chybu, doma mě tlačily , takže znova 8 km.. áááách joo! Tak jsem dojela po 4 km do Milovic a vyměnila jsem je za černé oxfordky , protože kytkové nádherné tenisky už neměli. Takže mám oxfordky a neodolala jsem tričku ve slevě za 29 kč :)) Možná to mám za tu čokoládu :))

Tak aspoň mám dobrý pocit že jsem udělala něco dobrýho pro postavu :D
L.D. :)

1 komentář:

  1. Ahoj máš moc krásný blog :).
    Obdivuju tě já bych to nevydržela;D

    Jinak mám taky blog.:)
    http://you-all-star.blog.cz/

    OdpovědětVymazat