pondělí 15. srpna 2011

Kdo jsem a co tady dělám....

Takže... no asi začnu sebou.. :)) takže moje jméno je Laura ale říkám si Lola, ani nevím proč.. prostě se mi to líbí :)) V dubnu mi bylo 12 a moc a moc se těším na 13....Ráda nakupuju, což poznáte i během mých článků, taky ráda tancuju (hlavně ZUMBU) a fotím. Když mám náladu tak taky ráda někoho pořádně zmaluju :)) Někdy si hraju na klávesy nebo jen tak ze srandy u táty na kytaru :)) Proč jsem vlastně na blogspotu? Takže měla jsem spousty a spousty blogu (myslím na blog.cz) a říkala jsem si že na blogspot se přestěhuju asi kolem 13ti let. Ale když se dívám na ty 12ti letý a třináctiletý blogerky tak jsem sebrala odvehu a jsem tady :)) můj starý blog se jmenuje: www.leopard-candy.blog.cz měla jsem ho ráda , ale chtěla jsem být úspěšná což si myslím že s českým blogem nejde :))

 Věci, které o mně asi nevíte:
  • Někdy si koušu nehty (děsný)
  • Nakupuju jenom s kámoškama, samotnou mě to nebaví
  • Moje nejoblíbenější jídlo je salát s octovou zálivkou a pití jahodový kefír
  • Můj táta má vlastní hudební skupinu, dělal na Óčku, psal do časopisu STUFF a teď dělá pro VODAFONE
  • Nejraději nakupuju v Tally Weijl, H&M nebo v New Yorkeru
  • Mám kocoura jménem Timmy a morče jménem Charlie
Tak to je asi vše a doufám že se vám můj blog bude líbit :))
A moje fotka:













Žádné komentáře:

Okomentovat