neděle 11. prosince 2011

Vánoční dárky

Ahoj :)
Já se dneska mám moc dobře - výborně jsem se vyspala, asi pojedu za kamarádama a také mám dorbý pocit z Vánočních dárků. Asi se divíte "Z JAKÝCH VÁNOČNÍCH DÁRKŮ" ! Tak je to asi takhle: Ve středu volala babička, že chce aby jsme v sobotu přijeli na oběd (já a můj bratr) a že potom si půjdeme vybrat Vánoční dárky, tak to děláme asi už 4 roky že nám dá babička limit a my si něco vybereme. Včera jsme tedy jeli do Prahy vlakem, to byl hroznej opruz :D Když jsme přijeli do Prahy, měli jsme ještě času habaděj a tak jsme se s bráchou rozhodli, že se mrkneme na Chodov co tam mají za obchody, a babičce by jsme dali návrh že místo >>podřadné<< Novodvorské plazy, že by jsme tedy jeli na Cjdov. Obídek byl vynikající, ale ve mě přetékala nervozita, co si vlastně koupím. Na Chodově jsem pronesla tuto větu: "Já si vystačím  H&M, nic víc nepotřebuji". Brácha si šel vybrat čepici do Billabong a já jsem šla do Bershky, dobře H&M mi nestačilo ;D prolezla jsem všechny obchody..  a jelikož je tohle na dlouhé vyprávění rovnou vám řeknu co jsem si vybrala ;'DD Ale dostanu to až k Vánocům ://

A limit překročen ;) :D A v H&M jsem si nekoupila nic ;) ještě dostanu nějaký spreje a tak ;)
Laura*

2 komentáře: