sobota 31. prosince 2011

Silvestr) - Random Photos

Ahoj v poledním dni tohoto roku,
Dneska večer to bude jízda! Chtěla jsem ke kámošce ale nakonec budu doma. (nejenom) Dneska jsem ještě stihla vyfotit pár fotek. ↓ Už mám dokonce tu college mikču (juhů). Včera jsem byla na nákupech, ale nějak se mi to nehce fotit, jenom vám zdělím 4 nejdůležitější věci z nákupu: Samolepky na nehty, Tyrkysová bunda, žehlička na vlasy a teď se držte... Webka! Tady jsou fotky a já mizím slavit) Ahoj v roce 2012 ;)

College Mikča)
Dneska volím tyto náušnice: - Hodiny(to je jasné- nekonečné čekání do 0:00)
Dnešní fotka (bonus*)
My sister :)
 Václavák :/ Byla jsem tam asi před týdnem! ://
Happy New Year 2012 Vám přeji ;)
↑ Fotka z webky = Kvalitáá! :D


TaK si to dneska užijte ;)
Laura*

4 komentáře:

  1. taky ti přeju šťastný Nový rok:) a hezké fotky;)

    OdpovědětVymazat
  2. Roztomilá sestřička. :) Šťastný nový rok.

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně ti taky přeji štástný Nový rok ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná mikina a na té 3. fotce ti to moc sluší! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat