neděle 18. prosince 2011

6 days to Christmas :)

A už je to tady za 6 dní jsou Vánoce ;) Jinak já jsem byla v pátek v tom Berlíně. Je to blbý, fotky nemám protože jsem si v buse zapomněla telefon, rozchody byli krátký takže dárků taky moc nemám a pršelo úplně nehorázně.Tak snad příště to vyjde, ale v buse, těch 10 hodin byla fakt prča ;D No aspoň že tak. Teď přidávám pouze jen vánoční fotky z weheartit.com protože není čas, zítra možná outfit nebo recenze, nebo něco prostě :)

P.S.: Hodně mě teďka baví rozmazané vánoční světýlka ;) Takže ty v článku především převládají ;)

Laura*



A on? ↑ On k Vánocům patří úplně nejvíc, miluju ho ♥ ;D a co vy? Máte ho rádi ;)

1 komentář:

  1. Harry, jdu do baráku! :-D Miluju ten film. Zrovna jsem projíždela we♥it a skoro všechny viděla. :)

    OdpovědětVymazat