čtvrtek 26. dubna 2012

Vyhodnocení 1.kola

Zadání 1. kola znělo FASHION. Myslím, že s tímto tématem jste si velice pohrály :) Většina fotek mě potěšila. je tady pro vás jedna dobrá zpráva. Žádná z vás nevypadne, protože jedna dívčina fotky neposlala a automaticky vypadává. Takže o body tady zatím vůbec nejde.

- S hodnocením mi pomáhala kamarádka BECKY. Hodnocení jsme dělaly na Facebooku, že jsem založila album, ke kterému jsem měla přístup jen já a Becky, a dala jsem tam všechny fotky a ke každé napsala co si o ní myslim a počet bodů. Becky napsala svůj názor do komentářů. Proto se někde ozívá na její názor např. SOUHLAS! :) Tak se nedivte :DD :)

- doufám že fotky tentokrát vidět budou :)




Baru.u

Moje hodnocení: Tahle fotka mě také velice nadchla :) Jsem milovnicí léta a myslím, že na léto se už asi těší každý :) Není nic lepšího než pocit volnosti v žabkách :)) Optimistická fotka♥
10/10


Becky: Krásné, 10/10




Andy
- blog nemá

Moje hodnocení: Kdo říkal že módu řeší jen holky? :)
- já řeknu jednoduše SWAG :DD Fotka na mě působí usměvným a velmi volným dojmem. Tato fotka přišla poslední a moc mě potěšila :) Velice se mi líbí ))
10/10


Becky: souhlas ;) 9/10

 
Julia

Moje hodnocení: Ve svetrech mám velikou oblibu :)
- jak jsem dříve zmínila, líbí se mi "módní fotky" venku. Třeba i v časopisech se mi líběj Fashion story které jsou focené venku. Také fotka u které nemám slov♥
10/10

Becky: krásné barvy a ani nevadí když je k nám zády ;) 10/10

Lauren

Moje hodnocení: Fotky s letním nádechem jednoduše ŽERU :D
- já vážně nevím co k té fotce dodat . Strašně se mi líbí♥
10/10

Becky:  jako vystřihnutá z we heart it ;) 10/10


 y. 

Moje hodnocení: Barevná a klasický jarní fotka :)
Šátek se mi moc líbí, také stylový trenchcoat. Fotka vypadá úžasně a myslím, že není co dodat :))
10/10

Becky: souhlas ;) 10/10


Andie
Moje hodnocení: Tuhle fotku jsem viděla a řekla jsem si "Proč by na fotce mělo být tělo, když toto je taky osoba módy?"
- fotka zahrnuje všechno co si pod pojmem móda dokážu představit :)
Laky, CHANEL, flitry a zebří potisk :)
velký favorit
10/10

Becky: dá se to i takhle pojmout ;) každý si pod slovem móda představí trochu jinou věc ;) moc krásné ;) 10/10


Ceady 
Moje hodnocení: O téhle fotce si myslím, že by asi ne každý poznal že se jedná o téma fashion. Někteří ale ano, třeba já)
- fotka se mi líbí, je to lehké a prostě je to móda, jak ji asi vidí každá z nás. Foťák, šatičky bez ramínek a super náhrdelník) Mám ale pocit že mi tam něco chybí, ale přesně nevím co//
8/10

Becky: tak já bych řekla že lepší by bylo kdyby jsme jí viděly celou hlavu.. ;) a možná taky celkové oblečení.. jinak šaty jsou moc hezký a náhrdelník bych možná dala míň nápadný nebo jak to mám říct.. Víc drobnější bych dala ;) 7/10

   
Verush  

Moje hodnocení: Říkejme tomu anonymní fotka. Velmi jemná a barvy se mi zdají uklidňující.jelikož i já osobně moc ráda fotím své nohy ( ale nebo cizí :D) musím říct, že takové fotky fotím celkem často :)
9/10


Becky:   ano anonymní ;P a je to fotka krásná trochu jako z weheart it ;) 9/10


Adel


Moje hodnocení: Panenkovské šatičky :) jé)
- tahle fotka mi vykouzlila úsměv na tváři. Hodně mi připomíná inspirující fotky z weheartit.com. Myslím si, že každá dívka by měla být křehká a takto to brát i ve volbě své módy. :)
10/10

Becky: škoda jen že není vidět alespoň kousek obličeje ;) ale jinak přesně jak si to napsala-dívka by měla být jemná ;) 10/10




 Šárka 
Moje hodnocení: Tahle fotka se mi také moc líbí a patří mezi mé favority. Všiměte si toho úžasného náhrdelníku :) Košile se nosí, o tom není pochyb a světle modré džíny miluji.Čekala jsem že většina z vás bude fotky fotit venku. Líbí se mi tato fotka protože dodává takovou volnost módy se mi zdá :) Ale opět mi u fotky něco chybí a nevím co//
9/10

Becky: náhrdelník-krása.. Ale přesně, něco tomu chybí ;/ Možná bych zvolila jinou košily nebo triko ktěm překrásným botám,náhrdelníku a kalhotám ;)
7/10 - promiň mě tam fakt něco chybí ://

   

10 komentářů:

  1. adelka je najúžasnejšia,tak isto jej fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lauren sa mi páči asi najviac ako to poňala :) inak celkom súhlasím s vaším hodnotením :) a prečo je pri verush červenou, že je to anonymná fotka? celkovo som tomu nejako nepochopila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Všichni mají krásné fotky, začínám se stydět za to, co jsem vyfotila.:DAle děkuju za tak pěné hodnocení.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Slečna Lauren je pro mě nejlepší. A jak psala jedna z porotkyň. Jak z Weheartit :D ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj ďakujem krásne za milú odozvu :)

    Krásne fotky! Mne sa páči fotka od Júlie asi najviac. :)

    Už sa teším na novú tému!

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju! nejlepší je pro mě od Julie .))

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky :)
    dievčatám prajem veľa šťastia :)

    snažím sa rozbehnúť môj blog, tak ak chceš navštív, veľmi ma to poteší:) http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat