sobota 3. března 2012

Roomtour

Ahoj :)
Tak to je ale zase hezký den co? :) Já sem si sedla tak na hodinu na okno, se slunečníma brýlema a četla jsem si březnovou ELLE. :) Taky jsem fotila můj pokoj :D Ale ještě předtím jsem udělala Jarní detox pokoje. Snad poprvé za rok jsem umyla okna a podlahu, přebrala jsem všechno oblečení a uklidila budoucí koupelnu.. :D No a tady je už můj pokoj. Už asi 4 kamarádky mi řekly že vypadá jak z Amerického seriálu, no posuďte sami :)

Postel :)) :D

Jo, koukala jsem na Primu Cool :D
Nejdůležitější koláž)






Bez toho neusnu :)





Jo, miluju svoje dveře))
Audrey♥

 Amélié))

Největší sběratel náušnic))

3 komentáře:

  1. Odtiaľ sú prosím tie posteľné obliečky? :) veľmi sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že máš velký pokoj. Líbí se mi ta prosklená skříň s oblečením, vypadá to fakt dobře.;)

    OdpovědětVymazat