úterý 7. února 2012

Creams....

Tak dneska jsem si připravila článek o krémech.. o hydratačních po krémy na nohy, prostě všechny co jsem u sebe v pokoji našla. Co se týče krémů, tak si většinou vybírám podle vůně, takže mám vůní docela dost :) Popravdě, jeden jsem taky vzala mamce (dozvíte se dole). Snad se vám někomu něco zalíbí a možná to i koupíte ;) Ráda nakupuji krémy u Marks&Spencer kde je mají všechny druhy za 45 Kč nebo u Oriflame. A ještě jen tak pro zajímavost.. Dneska mi přišel krém od Evičky z Giveaway (je také v článku): Nádherně voní a je super, děkuji :)




1, Hand&Body cream / Coconut Milk - Marks&Spencer
2, Christmas Joy Body Cream - Oriflame
3,  Hand&Body cream / Cocoa Butter & Vanilla - Marks&Spencer -To je ten mamky :D



4, Hand&Nail cream / Wild Berry - Marks&Spencer
5, ESSENTIALS Hydra Rich Creme FACE -  velmi hydratační - Oriflame
6, KrémoMaska na nohy - Vůně mentholu - Oriflame
7, Body Lotion Almond - Od Evičky z Giveaway :) Miluji tu vůni :))

Ještě všechny dohromady :D
Tak jak se vám krémy líbily? Jaký vám padl do oka? Soutěžili jste také u Evi o krém Almond? :)

1 komentář:

  1. U nej som nesutazila, pretoze jej blog nepoznám.. Kremov mam celkom dosť, hlavne na ruky a predovšetkým v takejto zime.. :)

    OdpovědětVymazat