čtvrtek 19. ledna 2012

19.1.

Ahojky,
dneska mám víc než lepší náladu. Vlastně pár důvodů proč jí mít tady bude :) Ráno jsem se radovala ze sněhu, ale tu radost mi překazil "kamarád" déšť. Větší radost jsem asi měla v knihovně, kde jsem zase lítala od regálu, do regálu a hledala nějaký počteníčko :D Nakonec jsem vykoumala knížku "Bezchybná" , no ymslím že bude fajn. Ale co mi udělalo největší radost jsou nové podkolenky z Marks&Spencer. Je to 2pack, jedny béžové bez vzoru a jedny šedé s copánkovým vzorem (zítra asi v outfitu). A když jsme u těch outfitů, dneska jsem zaspala, takže jsem na sebe hodila dlouho nenošenou College mikinu, obyčejné tílko a bílé džíny a co je to nejlepší, když si člověk vezme bílé džíny do sněhovo mokré brečky :D

Ano, můj mobil má nejlepší kvalitu v nočním režimu :'D Tak dobrou :)

5 komentářů: