čtvrtek 13. října 2011

Inspirace od povolání,,,

Takže jak se tak koukám, kde se koukám, nějaké věci z módy, jako by byli půjčené od nějakého povolání a že tyto věci v módě sakra frčej, pár jsem jich našla a rozhodla jsem se že vám je ukážu ;))



Instalatér...
Fotka od: Pavlíny !! nikde jsem jí jinak nenašla :DD ale mooc se mi líbí :D

Jokey...


Ty jsou z asosu, jednoznačná "opičárna" vůči jockeyům :DD ale né, jsou opravdu hezké :D

Námořníci...
Noo.. podívejte, není to věc čistě námořnická? :D

Uklízečka ...
Šátky na hlavě se pro někoho mohou zdát jako faux pas, ale mě se to líbí! Že to nosejí jenom uklízečky? Tak to teda né :DD head scarf je teď jeden z nejžhavějších trendů tohoto podzimu... ;)) Dá se to udělat z jakéhokoliv šátku ;))

Horal ...
 Na tyhle úžasné pohorky na podpatku koukám už dlouho v našem obchodě s obuví,, jso dkonalé, nedoporučuji na led(mohle by znamenat pád) ale na chladné podzimní dny a třeba i na začátku jara dokonalé (kožíšek ♥) no řekněte sami ;))

Rocker tělem i duší.. 
Mít svojí vlastní koženou bundičku, to se hodí ;)) já vím že rocker není až zas tak povolání,a le je mi jedno jak si to každej vysvětlí.. :DD  Prostě mě tento typ bundiček ohromil, a vlstní taky mám (ale béžovou) :DD

3 komentáře:

  1. moc dobrej napad na clanek a taky pekne zpracovanej.. :-)

    jinak kdybys mela zajem, prave u me probiha giveaway, tak te zvu! :-)
    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek a hlavně nápad:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hi, I love your blog.
    Give my last one.
    What do you think of following each other?
    kisses ♥

    OdpovědětVymazat