středa 28. září 2011

Crushers! ♥♥♥

Takže, no jak vlastně začít, asi tak že už asi měsíc se domlouvám se svojí kámoškou že pojedem do prahy, ale co se neděje, vždy nemůže :/ a tak jsem se včera rozhodla že dnes pojedu sama ;)) Tak jsem vyfasovala money a v 8:18 jsem se vydala vláčkem do Prahy. Řekla jsem si že se jenom stavim v Palladiu a pojedu na Pankrác do Arkád, ale, ale v Palladiu jsem utratila půlku peněz, a skoro všechno jenom v Claire's! dám si pohlavek, ale to jsou tak úžasný věci, viz. fotky dole! ;)) No a ještě v H&M něco, aby jsme to nesváděli jenom na "Kláru" :DD Pak jsem se neradostně vrhla do Arkád a smutně utratila poslední peníze,a le také za úžasné věci, protom jsem se stavila v KFC pro tu zmrzlinu v kelímku, sakra jak se to jmenuje, joo Crushers :D hmm.. KitKat ..mhhmmm! :P tak a nakonec jsem odjela hrdě s hrstí tří igelitek na Masaryčkua  hurá domů :D A tak to bude asi vše, jukněte se na fotky ;))
LOL




Omlouvám se za otočení :// :D
Naušničky 3x - Claire's
Balzám na rty s příchutí Cookies - Claire's
Naušnice Brýle - New YorkerTuché voňavky v tužce 1, vůně lentilky 2, vůně jablko
Náhrdelník sovička - Tally Weijl - SEN!! :D
Slim jeans - Cropp Town - nejvíc uplý :DD
 1, Nevim proč je to všechno tak divně otočený :DD
2, Pyžamo se Snoopym  h&m - Sleva! :D
Šedé tílko s Krajkou - h&m




 


3 komentáře: